Success fee to premia jaką możesz zdobyć za skuteczność Twoich działań. Ta metoda wynagradzania zakłada wypłatę dodatkowego wynagrodzenia w zamian za osiągnięcie określonego rezultatu (w całości lub w części). Dotyczy to zarówno umów z pracownikami, jak i umów B2B zawieranych pomiędzy firmami.

Wynagrodzenie success fee – jak to działa?

Pomimo tego, że model ten od bardzo wielu lat dość dobrze sprawdza się w praktyce, wiele osób nadal jest zaskoczonych tym terminem w przetargach, ofertach współpracy i innych dokumentach handlowych.

Model success fee może być stosowany w każdej formie relacji. Ponieważ najczęściej stosuje się go podczas pracy z kontrahentem, łatwo zauważyć, że głównym celem jest motywowanie do wykonywania zadań z maksymalnym focusem na osiąganie celów danej organizacji.

Przedstawiony model wynagradzania można zastosować w zależności od potrzeb w przypadku kontrahentów marketingowych, usług finansowych, kampanii reklamowych i wielu innych.

Success fee – przykłady

#1
Cel: 500 nowych klientów
Część premiowa: 50 000 PLN
Wynik: 200 nowych klientów
Success fee: 0 PLN

#2
Cel: 500 nowych klientów
Część premiowa: 10 000 PLN
Wynik: 550 nowych klientów
Bonus: 10 000 PLN

#3
Cel: 500 nowych klientów
Część premiowa: 10 000 PLN
Wynik: 250 nowych klientów
Część bonusowa: 5 000 PLN


MOŻE SPODOBAĆ CI SIĘ RÓWNIEŻ...

KPI, czyli wszystko o kluczowych wskaźnikach efektywności

Spis treści KPI – co to jest?Zalety i wady KPIJak możesz mierzyć…

Crowdfunding – wszystko, co powinieneś o nim wiedzieć

Spis treści Czym jest crowdfunding?Kampanie crowdfundingowe, co to jest?Platformy crowdfundingowe w Polsce…

Kim są Aniołowie Biznesu?

Spis treści Kim jest anioł biznesu?Czym charakteryzuje się anioł biznesu?Anioł Biznesu vs…

Czym jest bezpieczeństwo w sieci?

Spis treści Czy bezpieczeństwo w sieci zyskuje na znaczeniu? Jak chronić swoje bezpieczeństwo…