Success fee to premia jaką możesz zdobyć za skuteczność Twoich działań. Ta metoda wynagradzania zakłada wypłatę dodatkowego wynagrodzenia w zamian za osiągnięcie określonego rezultatu (w całości lub w części). Dotyczy to zarówno umów z pracownikami, jak i umów B2B zawieranych pomiędzy firmami.

Wynagrodzenie success fee – jak to działa?

Pomimo tego, że model ten od bardzo wielu lat dość dobrze sprawdza się w praktyce, wiele osób nadal jest zaskoczonych tym terminem w przetargach, ofertach współpracy i innych dokumentach handlowych.

Model success fee może być stosowany w każdej formie relacji. Ponieważ najczęściej stosuje się go podczas pracy z kontrahentem, łatwo zauważyć, że głównym celem jest motywowanie do wykonywania zadań z maksymalnym focusem na osiąganie celów danej organizacji.

Przedstawiony model wynagradzania można zastosować w zależności od potrzeb w przypadku kontrahentów marketingowych, usług finansowych, kampanii reklamowych i wielu innych.

Success fee – przykłady

#1
Cel: 500 nowych klientów
Część premiowa: 50 000 PLN
Wynik: 200 nowych klientów
Success fee: 0 PLN

#2
Cel: 500 nowych klientów
Część premiowa: 10 000 PLN
Wynik: 550 nowych klientów
Bonus: 10 000 PLN

#3
Cel: 500 nowych klientów
Część premiowa: 10 000 PLN
Wynik: 250 nowych klientów
Część bonusowa: 5 000 PLN


MOŻE SPODOBAĆ CI SIĘ RÓWNIEŻ...

Crowdfunding – wszystko, co powinieneś o nim wiedzieć

Spis treści Czym jest crowdfunding?Kampanie crowdfundingowe, co to jest?Platformy crowdfundingowe w Polsce…

Kim są Aniołowie Biznesu?

Spis treści Kim jest anioł biznesu?Czym charakteryzuje się anioł biznesu?Anioł Biznesu vs…

Jak rozliczyć podatek dochodowy od kryptowalut?

Spis treści Od jakiej kwoty należy zapłacić podatek od kryptowalut?Podatek od kryptowalut…

Czym jest bezpieczeństwo w sieci?

Spis treści Czy bezpieczeństwo w sieci zyskuje na znaczeniu? Jak chronić swoje bezpieczeństwo…